Bebeğim üç buçuk aylık bi süredir uyanıkken bi yere yatırdığımda kendi kendine takılırken hani bebeklerin vücuduna soğuk birşey değdiğinde ıh ıh diye ses çıkarır ve irkilir gibi yaparlar ya öyle yapıyor ayaklarını geriyor poposunu kaldırmaya çalışıyor gövdesini kaldırmaya çalışıyor aceba dönmeye mi hazırlanıyor ? Yoksa yeni yeni şort tişört falan giydirdiğim için çarşafa falan kolu bacağı değiyor soğuk geldiği için mi yapıyor kızlar bilen bi yazsın