acemiaanne 20 saat biz koca insanlar dayanamayız bu sıcakta otobüste, 2 aylık bebeğe yazık yani. Durmaz kapalı alanda huzursuz olur öyle ha deyince inme şansınız da yok. Göreve sakin bi bebek olsa ve şahsi arabayla gitseniz soun olmaz derdim ama otobüs bence olmaz. Biz 6 aylık bebekle 3 saat tren yolculuğu yaptık az daha büyüyene kadar bi yere gitmemeye yemin ettik.