Ahsensmom_ ben çok kullanmadım ya tezgahım küçüktü yemek yaparken yanıma oturtayım dedim ama olmadı planladıiım gibi bir yere gidince oturtayım dedim mama sandalyesi vardı hep rv gezmesinde kotayım dedim onda da gidip keşfetmek istedi sürünerek yine olmadı bi türlü kullanamadım yani sadece 1-2 ay annemde kaynanamda yemek yerken oturmak için götürdüm ama o da gereksizdi duş içinde ya benle ya babasıyla kucakta yıkandı hep hiç oturtmadım