busra_tarkan_47 Kızlar,kızım 1yaş 1 aylık yemek yemiyor zorla yedirsem 2-3 kaşık şükür ediyorum sürekli emmek istiyor. Bu normalmi acaba bazen emzirmeyi bıraksammi diye düşünüyorum yardimm
serendipity16 busra_tarkan_47 emzirmeyi bırakmayın da azaltın büyük ihtimalle memeye güvendiği için yemek yemiyordur
serendipity16 busra_tarkan_47 uyurken mi emiyor yoksa gün içinde sık sık mı ? Önce gündüz emzirmelerini azaltın eğer sık sık emiyorsa o zaman mecbur yemek yemesini gerektiğini anlar meme istediği an ağzına yemek verin dikkatini dağıtın