eliftugba bolca sabir 😂 kızımı tam 3 yaşına gireceği ay ayırdım tak diye alıştı bunu bekliyormuş. Oğlumda 3 yaşına 2 ay vardı 3.gun ancak lazimligi tutturdu hep altına yapıyor ve rahatsız oluyordu. Alıştırma kilodu takmayın, mümkünse halıları kaldırın ve sürekli gozunuz üstünde olsun bir yerlere kaçırmasın.