Tortilla_ Kızlar 101-Bim ve şok marketten alıp memnun kalanınız var mı? Bilinmedik marka değil bazen Samsung falan da geliyor öyle alıp kullanan memnun kaldığınız oldu mu
NariNariKiminYari Tortilla_ marketten almadık bilmiyorum ama samsung almayın. Yetkili servis bize gelmekten bıktı artık çok sesli çalışıyor. Düşünürseniz bosch serie 4 öneririm diğer evimde kullanıyorum çok memnunum
Asyaveannesi04 Tortilla_ tamirden çıkan ürünler genellikle diye duymuştum marketlere gelenler için, bosch serie 6 benimki çok memnunum. Annemde 10 senedir serie 4 kullanıyor taş gibi
Tortilla_ NariNariKiminYari Bosh ve Arçelik almayı düşündüm ama fiyatları görünce belki yerel marketlerden alıp memnun olanları sorayım dedim. Samsung da severdim sorunu ses mi sadece
NariNariKiminYari Tortilla_ hem çok sesli hemde bazen çamaşırları köpüklü bırakıyor tekrardan durulama yapmam gerekiyor. Bende ki üstte ekstra kapağı olan modeli belki başka modellerinde sorun yoktur
Tortilla_ Asyaveannesi04 teşekkür ederim bosh öneren çok oldu çevremden de bütçede sorun olmazsa alırım inşallah