defmommy ya farklılıklar vardı ama ben normal şartlarda da hep düzensiz olduğum için aldırmamıştım karın ağrım normal regl zamanından belli belirsiz fazlaydı ve regl olmasam bile regl olacak sancısı çekiyordum zaten bundan dolayı 4 buçuk aylıkken öğrendim ya Bi doktora gideyim hani regl oluyorum ama ay arasında bu sancı ne diye gittim hamilesin dedi zaten hamile olduğumu idrak etmeye başlamışken doğurdum 🤣 yani işin dalgası bir yana ufak tefek farklılıklar varmış sadece kasık ağrım oluyordu tek tarafta sanırım sol taraftı özellikle yüz üstü yatınca yada cinsel ilişki sırasında