mavilipalet benim oğlum da 5 aylık aynısını bir hafta önce yaptı akşam 20.30 gibi konsere gidicektim yürüme mesafesindeydi konser yeri çıktık daha kimse gelmemiş bankta oturuyoruz kalabalık falan yok bianda çığıra çığıra ağlamaya başladı dediğiniz gibi ateşi yok ağlarken öksürüyor hiç abartmam bir saat boyunca ağladı deli gibi en son taksiyi aradım hastaneye gidiyoruz hastaneye varınca sustu doktor baktı hiçbir şey göremedi benim gözlemim uyku saati 8-9arasıydı uyku saatini geçti diye ağladı yada atak mı geçirdi naptı bilemedim bende