Kızlar benim kızım 1 yasinda ve sürekli beni yanında istiyor bir iş yaptırmıyor sürekli kucak ve ağlamalar sanki ben bir yere kaçıyorum kapıdan çıktığım an ortalığı yıkıyor babasından bile durmaz işlerimi halledim bazen annemde kalırım kalabalık olur kafası dagilinca bir miktar beni unutuyor oyuna dalıyor özellikle bugün sürekli kucak peşimde dolaşmalar artık yürüyor kendi kendine oynuyor anlamadım dişleri patlamış ondan mı dicem bu kız bebeklikten beri böyleydi gecer mi bu bir sürec mı