Hanımlar merhaba geçen gün eşim ameliyat oldu hastanede kaldık o sıra beni de klima çarptı 3 gündür burun akıntısı hafif öksürük ve hapşırık var hasta olduğumdan beri antibiyotik içmeye başladım bugün 8 aylık kızımda hapşırık ve burun akıntısı oldu sürekli bazıları diyor ki diş cikarifakda burun akıntısı olur diş etleri şişmiş patlamadı daha acaba ondan mı yoksa benden mi gevti diyorum okadar dikkat ettiğim halde yine de ihmal etmeyip ilaçlarını veriyorum daha önce de soğuk algınlığı alerjik rinit olmuştu çünkü kızım burnunu temizliyorum serum fizyolojik ile nebülizatör de kullanıyorum aynı şeyi yaşayan hanımlar varmı