Kızlar İstanbul’da oturuyorum burası bize göre baya sıcak bebeğim 4 aylık ve gazlı bir bebek daha hiç kısa kollu zıbın vesaire falan giydirmedim hep uzun kollu korkuyorum çünkü üşütürse gece gazı var zaten karnına dolar bilmem diye sizler giydiriyor musun artık bende giydirsem mi bilemedim