MutluY_E benim kızımda öyleydi oda da şişme havuzun içinde kovayla maşrapayla banyo yapıyordu . Şuan 3 buçuk yaşında yeni yeni banyoya giriyo ama onda da gene duş başlığı açtırmıyo korkuyo. Kovaya su doldurup maşrapayla yapıyo . Banyoya sokma konusunu oyuncaklarını banyoya koydum kovaya su koydum oynadı baya . O sıra bende yavaş yavaş su döktüm yıkadı alıştı