bsrayblge Benim bebeğimde laktoz enzimi intelörensı var.anne sütündeki laktozu sindiremiyor.sadece sizin beslenmenizden bu kadar gaz birikeceğini ben düşünmüyorum.tabi dikkat etmek gerekiyor beslenmeye ama.doktorunuza bir sorun siz de.genelde geçici bir durum oluyor laktozu sindirememk.ama bu karınla çok sancısı olur henüz başlamadıysa bile yakındır sürekli ıkınır.masaj falan bizde işe yaramamıştı maalesef laktaz enzimi+gaz damlası+ probiyotik kullanıyoruz çok şükür bu şekilde hemen toparladık