kagom27 Merhaba odası 26-27 derece camını ses oluyor diye kapatıyorum. Üstünü hiç örtmüyor bebeklikten beri 1.5 yaşında şuan. Bir Nasıl giydirmem gerekir, sizler sadece zıbınla yatırmaya başladınız mı, istanbuldayız.
Esraakbal kagom27 bende istanbuldayım ama akşam gene uzun kollu ve eşortman giydiriyorum hala cesaret edemedim
Leylaa_ kagom27 yatak odası 27 derece askılı zıbın var sadece 7 aylık . 4 yaşında kızım atlet baksila yatıyor . Pencereler açık yattığımın odanin
Esraakbal kagom27 işte bebekten bebeğe değişiyor 🙂gündüz tişört eşortman gece uzun kollu giydiriyorum ben
ecekrk Esraakbal bebekten çok bence nasıl alıştırdığımızla alakalı ya benimki asla kalın sıkı şeyler bile giyemiyor gelemiyor sıkılmaya sıcağa öyle alıştırdım birkere atleti giyiyor sorunsuz üstüne bir kat daha giydirmeye kalkınca ağlıyor
papatyam-34 kagom27 2.5 yaşında oğlum şortlu kısa kollu pijama takımı giydiriyorum 8.5 aylık kızım kısa kollu zıbın ve incecik bi pijama altı giydiriyorum
kagom27 papatyam-34 oğlunuzda zıbın veya atlet yok dimi kızınızda da zıbının üstüne birşey giydrmiyorsunuz
papatyam-34 kagom27 Evet atlet zıbın yok bana çekmiş galiba giydirince kıyamet kopuyor hiç sevmiyor giymeyi 😂 kızıma da tek zıbın ve alt pijama giydiriyordum ama artık pijama da giydirmeyeceğim gece çok sıcak olmuş tek zıbın yeterli olur artık diye düşünüyorum
Noname987 kagom27 cam açık 26-27 derece oluyo uzun alt uzun zıbın giydiriyordum iki gündür kısa kollu giydiriyorum ama çok terliyor şimdi klima açtım artık
happybaby61 kagom27 çatı katında oturdupum için 29-30 derece oluyor sadede zıbınla yatıyor ve küçük vantilatçr var 2. Kademede döngülü şekilde açıyorum anca o şekilde uyuyor. (benim bebeğim çok terleyen bi bebek vantilatör olmazsa uyuyamaz ya)
serendipity16 kagom27 benim oğlumda hiç üstünü örttürmüyor 1 yaşında aynı şekilde odamız 25-26 derece oluyor geceleri camımız kapalı dün tek zıbın altına uzun ince alt giydirmiştim hep uyandı ağladı bu gece zıbın altına şort giydirdim çok rahat uyudu tabi üstü açık hep