8-10 yaşlarındayken burnumun yanında sert bi şişlik vardı hastaneye gititk süt dişi düşmemiş oraya yerlesmiş dediler ameliyat felan oldum ondan sonrasında seneler gecti ergenliğe girdim o süt dişimin ordaki çıkan diş kırıldı orası dişsiz kaldı azıcık var onun yanındaki de az cürüdü, buda o süt dişimin etkisinden dolayı oldu o kadar kötü duruyor ki bide hamilelikten sonra dişlerim de siyah lekelenmeler oldu demir ilacı ndan felan dendi bırakalı 1 yıl oldu ama daha da çoğalıyor lekeler aşırı kötü duruyo nerdeyse gülemiyorum bile artik, günde 2 3kez fırcalamama rağmen bunu yaşıyorum.. Bir öneriniz varmı yada diş yaptırsam ne kadar tutar diş doktoru varsa aramızda bilgi verirse cok memnun olurum gerçekten günlük hayatımı cok etkiliyo 😞 uzun oldu biraz kusura bakmayın.