ceydaa2 Kızlar evim çok sıcak bebeğim 3 aylık gece uyurken zıbın ve pijama giydiiryorum üstünü bazen örtüyor um uyuyan üşür diye sizce nasıl olmali
Leylaa_ ceydaa2 kızım 7 aylık oda 27 derece pencere açık askılı zıbınla yatıyor . Gece soğuk olursa ince örtü var yanında onu örtüyorum yoksa öyle yatıyor
merilla1 Terliyorsa soyun ben 4 aylık bebeğimi gece yatarken kısa kol ve şortla uyutuyorum ustune de Müslin örtüyorum ama İzmir’de falann yaşasam tek zibinla yatirirdim herhalde oralar çok nemli ve sıcak. Usumesindense terlemesi daha kötü bence