merhaba kizlar yeni besik alicaz su anki besigimiz kucuk geliyor kizim rahat donemiyor. sallanan bi besik almak istemiyorum sabit almak istiyorum ama bi yandan da kararsizim. kizim 7 aylik uyurken cok donuyor hareket ettikce besik de sallaniyor. ayakta sallanarak uyuyor uyuyunca besigine koyuyorum direkt besikte uyumuyor. sadece bazen uykudayken agliyor emzigini verip besigi hafif salliyorum geri uykuya daliyor. sizce hangisi daha iyi olur sallanan mi sabit mi? burda birinin bi yorumunu okumustum bebegim sabit besige gectiginde uykusu duzeldi yaziyordu. bana fikir verir misiniz kararsiz kaldim biraz😕