zehrazeynep34 cikolatahurma öyle er ya da geç herkesin niyetinin karşılığını göreceğini inanıyorum ama bu dünya ama ahirette.
[silindi] cikolatahurma “Gökyüzü ne kadar karanlık olursa olsun, yıldızlar daima parlamayı bilir.” ✨🌙 Işığınız hiç sönmesin hanımlar Iyi geceler🌸