3ay önce 1buçuk senelik hormonlu spiralimi adet olamamaktan dolayı çıkartıp bakırlı spiral denemek istedim keşke hiç girmeseydim bu yola takıldığım ilk ay kanamam azdı sorun yoktu ama bu ay yoğun kanama,baş ağrısı halsizlik ,bulantı olunca acile gittim kan aldılar doktorun demesine göre küçük su şişesi kadar kan kaybetmişim kadın doğuma gitmen gerek dedi hafta içine randevu aldım nefret ettim spiralden biri adet yapmaz kist yapar rahmimi kalınlaştırıyor diğeri kansızlığıma kansızlık katıyor sizce spiral bana iyi gelmedi mi çıkarttırayım mı 🥹 o kadar kötüyüm ki çocuklara yemek yedirirken makineden çamaşır çıkarırken bile yoruluyorum bu kan kaybetmekten dolayı 🥹