Lazziya23 Merhaba 21 aylık oğlum allah sağlık versin onu çok seviyorum ama yani gerçekten hiç hayatım kalmamış gibi hissediyorum bazen inanın 1 haftadır yani o uyudu mu uyuyorum özel hayatımız kalmadı eşimle beni o kadar yoğuyor ki gün içinde uyurken saat 9 dan beri sallıyorum gerçekten kafayı yicem
aybarsmom34 Lazziya23 Allah yardımcınız olsun. Gerçekten çocuk yetiştirmek çok zormuş. Sizi çok iyi anlıyorum ama uyumak istemiyorsa, kaldırsanız ? Kendinizide bu kadar harap etmeseniz ? Çünkü durum böyle oldukça , ister istemez sinirleri bozuluyor insanın
Lazziya23 aybarsmom34 kız kalkmak istemiyor beşikte bu seferde hasta zaten üstelemiyorum ama uykusu var huysuzlanıyor bu seferde
aybarsmom34 Lazziya23 Oyy çok geçmiş olsun. Yüksek ihtimalle, hastalığıyla birlikte dahada huysuzluğu tutmuştur
Lazziya23 aybarsmom34 sağolun sormayın vala eşim izinliydi kaç gündür yarın tek ne yapacağım bilmiyorum vallahi 🥹
hilalasenasc Hepimiz aynı duyguları hissediyoruz . Tam rahatladık oh derken bir de ikinci çocuğu yaşıyoruz iflah olmaz anneleriz biz 😂 ama anneyiz işte güçlüyüz ve elbette bu günler geçecek . Şu an inanması zor olsa daa