Merhaba arkadaşlar oğlum 6.5 aylik ve aşırı kolik artık çok yıprandım sürekli agliyor uyku yok durmak yok çok bunaldım gerçekten 2 gündür uykuya aşırı direniyor uyutacagimi anladığı an çıldırıyor resmen okadar agliyorki başı sırılsıklam oluyor terden bu akşam yine saat 18 00 da uyandı saat 22.00 oldu hala uyuyamadım ne yaptimsa çıldırdı en son sallarken elektrik süpürgesi gözüme çarptı ve calistirmamla susması bir oldu ve hemen uyudu şimdi de vicdan azabı çekiyorum korktudami sustu acaba diye yine çok uykuya direnirse acsammi acaba