blackbird merhaba bizde bugün tam 7 aylık olduk 2 öğün ek gıda yapıyoruz aynı zamanda anne sütü alıyor ama eskisi gibi çok emmiyor 3-4 saatte bir 5 dakika anca emiyor yetiyor mu bilemiyorum kilosu iyi fakat çişli bez sayımız çok az mesela bugün hiç ek gıda almadı sayılır çok iştahsızdı dişi kaşınıyor sürekli dalgaları akıyor aç kalıyor diye endişeleniyorum sizde bu durumları yaşıyor musunuz
Eşim bebektir diş çıkarıyordur sıcaktan yemiyordur iştahsızdır diyor düzelir diyor ama ben çok takıyorum sanırım