gokyuzundekidinazor 1 senede bi adam nası olurda kendini bu denli sevdirebilir hayatımda sohbet etmediğim bi adam için neden ağlıyorum tanımıyorum bilmiyorum ama çok seviyoduk çokkkk manisadan bir ferdi zeyrek geçti bi daha da böylesi gelmez geç bulup erken kaybettik
maygirl gokyuzundekidinazor Çok üzüldm.Allah mekanını cennet eylesin.Ardından hırsız vb diye konuşulmayacak enazından.Ve kesinlikle suikast bu..Okadar çok şey var ki suilast olduğuna dair.Yazık çok yazık oldu.İyılerin erken gittiğini ya da yaşatılmadığı dünyada adam gibi gururuyla duruşuyla varoldu..
barisinannesi35 gokyuzundekidinazor inanın ben de sizinle aynı duyguları yaşıyorum. Bir de üzerine manisalıyım😞manisamıza böyle bir başkan gelmemişti… Umutluydum ama olmadı… Öğrendiğim andan beri başım ağrıyor… Rabbim mekanını cennet eylesin🙏 geri kalanlarına sabırlar dilerim çok zor
amantanrimdidim gokyuzundekidinazor çok üzüldüm. Her dediğini yapan sözünün eri bi başkandı. Allah ailesine sabırlar versin. Mekanı cennet olsun🤲 🥀
Ogulluana gokyuzundekidinazor mekanı cennet olsun. İyiler çabuk gidiyor dedikleri hep mi öyle olur. Çok üzüldüm Allah ailesine sabır versin pırıl pırıl bir aile
gokyuzundekidinazor maygirl sütte leke vardır ferdide yoktur öyle tanıdık öyle bildik ve hiç unutmayalım
maygirl gokyuzundekidinazor Ferdi başkanın hayatını ve karakterini iyi biliyorum.Suçu iyi biri, adaletli biri olması…Ve görevini hakkı ile.adaleti ve yolsuzlugun hertürlu rantın karşısında olması..Olan adama oldu sadece.Ailesine sabır versin Allah.
Asyaveannesi04 gokyuzundekidinazor Çok çok üzücü Rabbim mekanını cennet eylesin, ailesine sabır versin 🥺
Mrsdeasya gokyuzundekidinazor inanır mısınız tam olarak öyle haberi duyar duymaz şoka girdim sürekli ağla ağla keşke tanışma fırsatım olsaydı çok seviyorduk gerçekten o kadar çalışkan, naif kibar ve en önemlisi samimi bir insandı ki Rabbım mekanını cennet eylesin tüm Manisa halkının da başı sagolsun.
kdjdkd gokyuzundekidinazor gözüme uyku girmiyor ağlamaktan Manisa’nın umuduydu mekanı cennet olsun içim acıyor gül yüzlü başkanımız
Drn123 Ben hiç tanımıyordum ama iyi biriymiş kimseden kötü birley duymadım ben suikast olduğunu düşünmüyorum suikast yapmanın bin tane yolu var oraya ondan başkası da gidebilirdi garantisi yok Sadece bence ihmal var elektrik şirketinin
elisa2705 gokyuzundekidinazor Elekrik akımına kapılmış yani belediyede mi olmuş bu cidden bizde çok üzüldük Allah rahmet eylesin 🥲