Kızlar dün idrar yollarıma sanki bıçak saplıyolarmış gibi ara ara kramp girdi geçti, bugün daha da kötü oldu arada öyle bi giriyor ki olduğum yere çömüp kalıyorm , sık sık wc ye çıkıyorm , idrar yolu enfeksıyonu galıba fimi bu hiç böyle olmamıştm daha önce , yarın da çocuğumn dr randevusu var naaprm bilmiyormm , bildiğiniz iyi gelen bir şey var mı?