mommommmm valla ben de öyleyim. 3 doğum yaptım 3. doğum kilolarımı bu sefer hem zor verdim ki üçü duruyor, hem duygusal yemeye başladım hem de göbek altta bıngıl bıngıl kaldı. Baktım gitmiyorlar el mecbur kabullendim ama kendimden nefret ediyorum aynaya bakınca 😂