seymarya Merhaba anneler üç aylık kızım var. Parmağını emiyor. Önceleri sadece aç olduğunda emerdi. Şimdi uykuya dalarken de emmek istiyor parmağını. Eldiven takıyorum kar etmiyor eldivenin üstünden elini emiyor bı sefer de. Emzik veriyorum onu atıyor yine parmağını alıyor. Emmemesi için kolunu kundak yapar gibi sarınca da ememediği için sinirleniyor. Var mı başına böyle bir şey gelen ?
Gulsah3 seymarya evet benim kızımda 3 ay 10 günlük iki gündür baş parmağını emiyor emzik kabul etmiyor özellikle uykusu gelince emiyor sürekli takip edip çıkarmaya çakılıyorum bende 😔
merve_123 seymarya benim oglum 3 aylikken emmeye basladi suan 13 aylik hala emiyoruz. emmese sinirli oluyor illa birakicak parmak emiyor diye onu dislayamam her an yanindayim . herkes cok laf etti parmagi incelie 15 yasina kadar emer ama ne yapabilirim ? emmek istiyor o bunu rahatlatiyor emmesini engelledim evet ama cok asiri sinir oluyordu bende biraktim emiyor
20Elif26 seymarya çok kuvvetli emerse parmağında incelme olabilirmiş uzun vadede tabi bir kaç yıl çevremizde vardi. Bana doktor çok emmesin demişti. Nedenini sordum mu sormadom mi hatırlamıyorum eldiven taktirmadi doktorumuz elini kesfetsim diye ama elini emmesin demişti
seymarya Mom567 zaten engel olamıyoruz ☺️ Gelen yorumlara göre de normalmiş. Bundan sonra istediği kadar emsin
ArasAkbulut Benim oğlum sadece parmağı değil bulduğu herşeyi emmeye çalışıyor bugünlerde, tam 3.5 aylık, tamamen normalmiş, emme refleksi tavan yaparmış bugünlerde.
seymarya ArasAkbulut biz daha 3 ay 4 günlüğüz. Desenize bi on gün sonra emilecek şeyler çoğalacak. Peki şuan oyuncaklarını falan kendi kvrayabiliyor mu elleriyle
seymarya Gulsah3 diğer annelerin dediğine göre serbest bırakmaşıymışız bebeğimizi. Yani ben de şey düşünüyorum ne zararı olabilir ki bebeğimiz farklı şeyler öğrenmeye başlayıp dikkati başka şeylere yönelince elbet unutacak. Ki benim kızım öyle. Oyuncaklarıyla oynarken aklına gelmiyor parmağı
SenaBetul Emerek keşfediyor ellerini nesneleri kızım ne versen ağzına götürüyor emiyor ellerinide emiyor ben engellemiyorum bazen emerken kendi kendine sesler çıkarıyor yatakta konuşur gibi takılıyor öyle 😁😁
seymarya merve_123 ilk çocuğum bu benim. Dediğiniz gibi çok haklısınız akıl veren çok oluyor ben kulak asmıyorum çoğuna ama hani bi korkmadım da değil. Parmak incelmesi bana çok mantıklı gelmiyor. Evet şuan her şeyi ağzıyla keşfediyor bana sadece emzik almayıp elini emmesi garip geldi. Burda da sormak istedim bir sürü anne var. Başına gelmiş olanlardan fikir almak normal olduğunu duymak rahatlatıyor galiba
Dogubebekanasi seymarya Benim oglumda emiyor 1 yasindan sonra devam ederse doktorumuz sabir tasi surun dedi
UmmSalih seymarya benim oglumda emzik emmez parmagini emer hatta emziği koyarım agzina atar elini emer mama içerken bile bir yandan da elini emmeye çalışır hiç bir sorun olacağını sanmıyorum daha çok hoşuma gidiyor elini keşfediyor çünkü bende hiç karışmıyorum
Deletedmom388 seymarya anormal bir durum değil tabiki ama arkadaşımın kızı 4.5yaşında sürekli tek parmağını emdiği için gözle görülür inceldi gerçekten ama bu her bebekte aynı olacak diye bir şey değil,bazıları sonradan unutuyor yapmıyor.Ara ara kızım da yapıyor 6aylık ama sonra bırakıyor ısrarla aynı parmağı emmiyor
Mom567 seymarya evet zaten biraz büyüsün çok yapmıyor biz şuan 5 ay 1 günlüğüz o kadar çok almıyor oyun oynatııp duruyorum çünkü z😂
ArasAkbulut seymarya tutuyor ama hemen bırakıyor. Diş kaşıyıcı falan elinde tutup ağzına götüremiyor. Ama mendil, battaniye falan onları rahatlıkla çekiştiriyor 😄
Saida_Safiye seymarya bizim doktorumuz elerini çekme öyle öğreniyor dedi kizim emerken bile elerini ağzina sokmaya calişiyor geciçi durum miş ben dişarideyken cekiyorum evde izin veriyorum
Tuba seymarya Zararlı değildir. Oğlumda 3,5 aylık olana kadar baş parmağını emdi sonra bıraktı kendiliğinden 🤗
Mervee1 seymarya bildiğim kadarıyla alışkanlık haline elince ilerki yaşlarda devam ediyormuş bir post vardı hatta buna benzer bir kadın maalesef ben de alışkanlık yatarken emiyorum hatta kocam benimle dalga geçiyor diye yani alışmış bir hanım da oğlum 8 yasında oda yatarken parmağını emiyor diyordu elini ağzına götürdükçe çekin bir süre sonra bırakır ama alışırsa bırakmayabilir