Hvvhzl Ben basladım canım 4 bucuk aylikken yavas yavas. Suan 6 bucuk aylık corba falan iciyor rahatlikla. Önce peynir verdim az az sonra yogurt meyve püresi derken devam😊 sadece mamayla beslendigi icin doktorum baslayabilirsin demisti bana doktor önerisiyle basladim yani