Zynpsare 2,5 aylık bebeğim var gece uzun kollu yatırıyordum bizim ev güneş görmüyor çok aşırı sıcak değil ama bugün baya sıcak geldi kısa kol zıbın uzun altla yatırdım üşür mü ki
ciomomss Zynpsare bu şekilde uyuttuktan yarım saat bir saat sonra uyurken ensesine ve göğsüne iki parmağınızla bakın serinse üşüyodur sıcaksa üşümüyodur ama genelde üşümez bu şekilde bu havalarda kolları soğuk olabilir o normal zaten kolları soğuk olsa da kolundan üşümez bebek
ecekrk Zynpsare benimki şuan askılı zıbınla uyuyor üstünde uyku tulumu var ama 0.2tog yani ince bir müslin örtü gibi birşey gibi düşünebilirsiniz tabi kollar cıblak benimki gece aşırı terliyor birde cam açık uyuyoruz o yüzden uyku tulumu tercih ediyorum gece sabaha karşı soğuk oluyor esiyor ama cam kapalı olsa sadece zıbınla uyuturdum sanırım
asellinaninannesiii Zynpsare Bence iyi giydirmissiniz arkadaşın dediği gibi ensesinden takip edin yüzü de soğuk olabilir genelde öyle oluyorlar , benimki 15 aylık kısa kol ve şort uyutuyorum birde üstüne muslin battaniye
SuMisalii Zynpsare 7 buçuk aylık kızım var ve bizim ev de sizin ki gibi güneş görmüyor tam olarak evin içi ısınmış değil. Gündüz yine şort tişört giydiriyorum evde ama gece uykusuna geçerken ince üst ve alt giydiriyorum askılı zıbın üzerine. Üstüne de incecik bi battaniye örtüyorum terlemiyor.
sedatadik Zynpsare kızım 3aylik üstünde zıbın var altında uzun pijamasi çorap giydirnedim bugün ilk defa havalar ısındı artık sabaha karşı üstünü örtun yeter
AslanKadini_ Zynpsare oğlum 14 aylık şort zibinla yatirdim 1 saat sonra uyandım sırtına baktım soğumuş hemen uzun kollu giydirdim altına battaniye örttüm.. gece serin oluyor