Kızlar bebeğim 3,5 aylık Bu zamana kadar hep ayağımda salladım. Bir 2 aylık olduğu dönemler hatta biraz hızlı sallıyordum. Gaz sancısından dolayı çok ağlıyordu ama sallanmanın Pek de iyi olmadığını öğrendim. Hatta bebeklerde nörolojik sorunları Olabileceğini öğrendim. Artik yavas salliyorum cuma gunude komtrol var bi cocuk doktoruna sorucam bi sorun arz edermi ya bu zmn a kadar salladiklarim bi sorun varsa nasil anlarim bebegimin gelisimi iyi 3 bucum aylik ama 2 ayliktan beri gulucukler atiyor dogdugu gunden itibaren boynunu fln tutuyor kaldiriyor hic indirmez cok hareketli bibebek te yeni yemide ellerini kesfediyor ne bilim bn bi belirti goremiyorum internette yazan ama yinede bi korku sardi icimi