Mesaj yollamıyor neden bilmiyorum ne sorun var anlayamıyorum uzun zamandır normal sms gönderimi yapamıyorum
Mesela Vodafoneye gideceğim ama şifre için SMS yollamam lazım yollamıyor
Mesaj beklemesi falan da olmuyor yazıp gönderim tuşuna basıyorum direk boş oluyor yeni mesaj yazar gibi
Bilen varsa yardımcı olabilir mi