Hacı Şakir’in granül deterjanı var . Annem almış onlara gittiğimiz zaman kullanalım diye. Çok güzel leke çıkarıyor hem de bildiğimiz beyaz sabun yani. Ben oturduğum yerde bulamadım da anneme söylicem o alsın bana onu kullanıcam. Şu an dalin kullanıyorum güzel koktuğu için leke konusunda da aman aman iyi değil kötü de değil arada bir yerde