edzrdgn Bebeğim kız 3200 gr dogdu 4. Ayda 5400 kilo alimi yavas neden bilmiyorum. Mama yemedi anne sütü aldi ama onu da doğru düzgün emmiyor.??
aysebb edzrdgn Kilosu gayet iyi zaten 4. ayla birlikte kilo alımı azalır bundan sonra hep az alacak. İlk aylar gibi çok alma durumu yok artık
canoskio edzrdgn cnm 4 bck aylgiz bzde 5850.iz 5 aya grcz ve kz cnsytmz nrml.bence bende anne sütü vryrm ek vrmyrm kz bebekler dha narin ve kkck oluyor genelde
Mammamiaa_ edzrdgn benim kızımla aynı kiloda doğmuş 2. Ayda bronşitten hastanede yattık 4. Ayda 5800 dü. Ve iki aydır mama reddi var. Mama almasına rağmen kilo alımı yavaş içmiyor. Oğlum Anne sütüyle 1300 gr ✖️ 3 ay boyunca. Kızınızda önceki aya göre almışsa 500 gr yeterlidir
mhtpdrmz edzrdgn canım yanlış anlama bana biraz az geldi çünkü ilk aylarda biraz fazla alıyo bebekler aslında. Doktor hemşire görüştünğz mü hiç ne diyolar? Farklı marka mama deneyebilirsiniz ya da
nilturnakusu Benim bebeğim de 3350 doğdu şu an 5. Ayda 5690 çıktı en son ölçümde. İki hafta sonra tekrar çağırdı doktor. Kilo alımı olmazsa mamaya başlatacağını söyledi. Sadece anne sütü veriyorum onda da 5 dakika emiyor bırakıyor. Çok canımı sıktı
edzrdgn mhtpdrmz yok farkindayim. Doktor biseyi yok biraz minik kalmis ek gıdaya geçersen toplarlar dedi . Mama hic yemedi anne sütü onu da doğru düzgün emmiyor. mhtpdrmz
mhtpdrmz edzrdgn doktor sıkıntı görmediyse sorun yok canım. Az az emiyosa eğer sık sık emzirmeye çalış ek gıda dönemine kadar sende bol su iç bol süt olsun bebişe bol bol emer inşallah ek gıdayı severse toplar ozaman dediği gibi