Kızlar merhaba dun saat 16 17 civarı oglum yanimdayken bi anda halının üzerine düştü etarfinda çarpacağı herhangi bir cisim yoktu boş alan neyse işte burnu kanamaya başladı bi anda dudağı patladı agzi burnu kanda kaldı sonra temizledim agriyor mu dedim yok dedi geldik bugüne gece hiç nefes alamadı ve sürekli o yüzden öksürdu sabah oldu esime dedim Asaf nefes alamadı hiç iyi degildi dedim aldık hastaneye götürdük kırık dediler ve şehir hastanesine sevk verildi yarin sabah oraya gitcez işte ne yapilir ne olur bilmiyorum aranizda böyle bir şey yasayan var mi bu arada oğlum 4 yaşında 🥺🥺 şimdiden teşekkür ederim cevaplar için