emotion1234 Geçmiş olsun canım, Allaha şükür yürür yavaş yavaş. Benim bebeğim de kalca cikigi vardi düzeldi ama kendi cesaret edemiyor emeklemeyi daha çok seviyor , birde gelişme var dün geceden beri s
Desteksiz ayakta duruyor bir yere tutunmadan😅😅gel gel gel kızım gel annecim siye cesaretlendiriyorum insallah😅🫰🏻💖