Kızlar merhaba. Bebeğim 20 aylık oldu ve son zamanlarda inanılmaz mızmız inat sinir vurma halinde bitmek bilmeyen bi kucak aşkı var. Hiç böyle değildi artık kendi bebeğimi tanıyamaz oldum istediği olmayınca deli gibi ağlıyor asla susmuyor ya napsam olmuyor güzelce uyarıyorum anlatıyorum ama yok aşırı yoruldum artık bu durumları yaşayan var mı