begonvil00 Oğlumun bezini kıyafetleriyle beraber makineye atmışım salak gibi. İçindeki polimerler hep kıyafete yapışmış makineyi geçtim oğlumun tüm kıyafetleri gitti nasıl kurtarcam başına gelen oldu mu kızlar kafayı yicem
canan6668 begonvil00 başıma hiç gelmedi ama bence teker teker kıyafetleri çırpin sonra tekrar yikatin çıkar sanırım
Deletedmom_289 Ben de böyle bir şey yapmıştım yanlışlıkla önce elimle ayıkladım sonra bir daha makineye attım sonrasından hepsi gitmişti