sclarsln Arkadaşlar merhaba 7 ay 5 günlük bebeğim var uyku problemimiz var aklıma bugün geldi acaba doymuyor mu gündüz 30 dk uyuyor uykuya aşırı direnme var uyanıyor hep huysuz kaç uyku yapması gerekiyor böyle olan var mı ne yapmam gerekiyor bilemiyorum
cansu2600 sclarsln Bu zamanda 3 uyku yapar bebekler genelde. Sekizinci ay uyku gerileme atağı gelmiş olabilir mi ? Yoksa hepmi böyleydi. Bazı bebekler 3 uykudan 2 uykuya düşmek içinde direnirler ama erken şuan bence. Uyku aralıklarına dikkat ediyor musun ?
bsrnil sclarsln benim bebeğim de 7 aylık uykuya o kadaaar direniyor kiiiii anlatamam 1 saat sallıyorum göğsümde emzir falan yokkk 10 dkka içi geçiyor sonra hortluyor bugün gözleri kıpkırmızı dolaştı
sclarsln cansu2600 4. Aydan sonra oldu ne olduysa 3 uyku yaptırmaya çalışıyorum ama 2 de uyuduğu oluyor yarım saat 40 dk uyku olur mu ya 2 uyku da 80 dk toplam gün boyu ayak da 4. Aydan beri böyle direniyo ağlıyo uyuyo 40 dk sonra ayak da sabah uyanınca genel de 2.2.5 saat sonra yatırıyorum o zaman hıysuzlanıuor çünkü 3 saatte bir yatırıyorum öyle söyleyim 2. Uyku dan sonrası pek olmuyor nadiren
cansu2600 sclarsln Dördüncü ay zaten delirmelik valla herşey orda bozuluyor. Destekli mi uyutuyorsun? Oğlumda 30 dk uyurdu hep 25. Dakika ve 35. Dakika gidip dürtme yapıyorum yada hafif piş piş yapıyorum döngüyü atlatsin diye. Uyku aralığı mesela sabah kalkış 06.00 diyelim 2 saat yada 2 saat 15 dk. İlk uyku her zaman erken gelir çünkü. İkinci uyku 2 saat 30 dk üçüncü uyku 2 saat 45 dakika olarak dene. Son gece uykusuda 3saat yada 3 saat 15dakika
sclarsln cansu2600 deneyeceğim bunu ya destekli uyuyor evet bide kendi belirliyo o kadar zorlanıyorum ki nasıl isterse öyle uyuyor tek uyusun da diyorum bazen ayak da bazen kucak da bazen emzirip yatağına koyuyorum ona bağlı tamamen deneyeceğim bu dediğinizi inşallah başarılı olurum
cansu2600 sclarsln Farklı destekler var o yüzdende zorlanıyor olabilir. Mesela o an ayakta sallanmak istemiyor diğer desteği istiyor olabilir. Tek bir desteğe yönelip ona alistirsaniz. Alıştıktan sonrada o desteği kesseniz. Gecesi nasıl peki ? Ama 25 ve 35. Dakika dedigimide deneyin ben o şekilde uzatıyorum uykusunu bıraksam 30 dakika bizimkiside. Yeni yeni başladı 1.5 ay falan uğraştım hep durtsemde uyanıyordu alarm gibi
sclarsln cansu2600 gecesi de çoğunlukla aynı 9 da yatıyor 12 ye kadar çok kalkıyor diş de olabilir bilmiyorum ama henüz bisey yok dediğinizi yapacağım inşallah uzar uykusu teşekkür ederim