[silindi] herkes faydalansın diye post açtım yolladım gitti🤭
Evet biz öyleyiz eşim asla sevmez böyle şeyleri başkasının evinde de yemez.
Ama ben yapınca 4 kişilik pankeki bitiriyor neredeyse 2 günde bir yapıyorum😂 bana diyor bazlama gibi yapıyorsun puf puf kabarıyor birde 😂😂😂 dene mutlaka dönüşünü de bekliyorum