Bebeğim 2 aylık 20 gün önce sünnet oldu. Bu süreçte hiçbir sıkıntı yaşamadık çok kolay geçti pipisi de iyileşti ama pipisinin alt kısmında et parçası görüntüsü var. Bu bize özel bir şey mi normal mi bilemedim böyle bir durum yaşayan var mı acaba? Daha küçük olduğu için gelişimden dolayı şekil değiştirir mi acaba ? Yarın Dr kontrolümüz var ama öncesinde bilgi almak istedim.