Üç aydan fazla sürdü. Anne sütü sarılığıydı. Tüm tahliller yapıldı değerleri temizdi. Kendi kendine geçer dedi doktorlar. Her hafta tahlile çağırıyorlardı kan alınıyordu. Çok pişmanım sürekli kan verdik. Hastaneden içeri girer girmez ağlıyor artık. Mama kabul etmedi. Meme reddi de vardı çok zor bir süreçti.