Bana doktorum normal doğumdan 1 hafta sonra sezeryandan 2 hafta sonra kullanmaya başlayabilirsin demişti . Sezaryan oldum Külotlu giyilebilir şekilde olanı almıştım çok fazla da kullanmadım açıkçası rahatsız etti çok hafif sarkma var o da düzenli kullanmadığım için olabilir