Kolik bebis degilse 2.5 aydan sonra cok farkedici duzeyde rahatliyor. Soyle kendi basina az cok oyalaniyor. Ellerini kefs ediyor mesela sonra surekli elleriyle oynuyor. Sonra yavas yavas poset veriyorsun eline onla oyalaniyor. Oyle oyle oyalanma sureleri artiyor. Bizimki de o zamanlar oyleydi surekli kucagimdaydi ve uyuyorsu kucakta 🥰 simdi 4 aylik oluyoruz mesela , uykusu gelince ya da acikinca miz mizlaniyor , genelde gunduzleri arabasina koyuyorum isimi goruyorum onu konusturuyorum. Iki gundur sesini kesf etti surekli biseyler mirildaniyor kendi kendine 😂