Hanımlar 4 ay 20 günlük bebeğim var.Yarın 4. Ay aşısını olacak.Doktora soracağım ek gıdaya başlayabilir mi yoksa mama mı versem diye.Doğum kilosu 3250 şimdi 6700 son ayda çok az kilo aldı haliyle.Deneyimli anneler bu aylarda siz ne yapmıştınız yardımcı olabilir misiniz