Kızlar annem 15 gün boyunca alerjik urtıker oldu . dudakları falan botoks yapmış gibi şişti eli yüzü.
Vücudu da kırmızı döküntüler attı acilde alerji iğnesi vurup yolladılar
özel bölgede falan da baya şişlik olmuş hatta özel bölgede kaşıntı falan olmaya başlamış kaç zaman oldu geçmedi bu durumu yaşayan oldu mu hiç. Özel bölgeye böle olması beni sasırttı varmı hic yasayan