kdjdkd Şaka gibi bir gidiş oldu Manisa’ya gelmiş harika bir başkandı içim yanıyor inanın o kadar üzgünüm ki çok çok erken oldu bu gidişi çok güzel bir insan kaybettik tüm Manisa’nın başı sağolsun
babyemy kdjdkd tanımam bilmem ama fotoğrafındaki gülüşü bile güzelmiş, samimiymiş. Mübarek günde rabbim mekanını cennet eylesin.
kirmizibalikbeachte kdjdkd mekanı cennet olsun, Rabbim evlatlarına ömür versin. Seveni çokmuş hastane günlerdir dolup taşıyor ne mutlu.. 🙏🏻
LezizeNine kdjdkd şimdi baktım tanımıyorum ilk defa da gördüm elektrik çarpmış evde yaralanmış akşam üstü de vefat etmiş. Gencecikmiş Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Mrsdeasya kdjdkd kesinlikle şaka gibi inanamıyorum ailemden birini kaybetmiş gibiyim çok ağladım hala o vaziyetteyim mükemmel bir insanı kaybettik manisa halkı olarak mekanı cennet olsun başkanımızın 🙏