Serimzrk Kuzenm almş kızlar kullanıyo musunuz bide hangi amaçla kullanıuosunuz 😂 bakım kremi yazıyo ama bilemedm 😒😂
CidemNisa Serimzrk ben unibaby kullanıyorum yüz vücut losyonu yazıyo bebek yağı yerine her duştan sonra onla kremliyorum sende öyle yapabilirsin bence hemde mis gibi kokuyorlar yağ çünkü emmek bilmiyor
Lcy03 Serimzrk ben sadece bübchen kullaniyorum cok seviyorum masaj yapiyorum ama bunlardan büsürür var üzerinde ne yaziyo yazin söleyim ne icin oldunu
GmzSnn Serimzrk yurt dışı kremi ☺️ GeneLde bebe yağı niyetine vucuduna masaj yaparken kuLLanıLır bütün vucuda sürüLebiLir buradaki bebek ürünLerde pek kimyasaL oLmaz en aza indirgenir ☺️
ikos58 Serimzrk bubchen serısını kullanıyorum sampuan losyon ve pısık kremı. Dedıgınız yuvarlak kutuda olansa yuz ıcın ama sampuan gıbıyse kutusu tum vucut ıcın banyo sonrası. Papatya ozunden yapılıyor kkmyasal yok ıcerısınde ben memnunm
Serimzrk [bilinmeyen] banada 😂 öyle yapim o zman poposuna azcık sürdüm dün ama sonra ne alaka bu pişik kremi değil dedim 😂
Serimzrk [bilinmeyen] aynen ama masaj yaparken kullanılabilir demi 🤗 zaten pamuk kız bu bebişler ohhh mis missss