Su an 3.5 aylik bebeğim var. 2 aylıkken birilerinin fazla gelen sütü de biberonla var demesiyle meme reddi yaşadım daha önce hic duymamıştım biberonun meme reddi yaptığını kimse bahsetmemisti bilseydim ağzına sürmezdim neyse 1.5 aydır sağım yapıyorum 1 aydır da memeye döndürmekle uğraştım dönmedi bebek de ben de yoruldum açıkçası simdi uğraşmıyorum artık sagip veriyorum ekstra mama takviyesi de yapmadım Süt yetiyor simdilik çok şükür kilo alımı çok fazla değil ama doktor dogum kilosuna göre iyi şimdilik dedi sagimla devam ediyoruz