Dondurmalikahve Buse59 Oğlumun gittiği okul geçen yıla kadar alıyordu, bu yil başka devlet okulu aldı 3 yaşı. Yani kısaca 3 yaşı alan devlet okulları var ama talep çok olursa sınıf açıyorlar genelde
aysegdn Bizde Ankarada kızımı geçen sene 3 yaşında bağımsız anaokuluna yazdırdık çok memnun kaldık devlet anaokulu
Asyaveannesi04 Buse59 tuvalet eğitimi almış mı ve hangi şehirdesiniz , benim kızım 3.5 yaşında ve eylüle başlayacak
Aliarel Buse59 okuldan okula değişiyor. Bulunduğum nahallede 4 okul var sadece bir tanesi 3 Yaş grubunu alıyor
minnakkofte Buse59 benim kızımın okulunda var hepsinde olmuyor ama illa vardır bulunduğunuz yerde.bizimki sadece anaokulu 3-5 yaş
Asyaveannesi04 Buse59 belediyenin kendi kreşleri var bende beylikdüzündeyim kayıt ettirdik bakalım çıkarsa gidecek 3.5 yaşında