Sağım da horlayan eşim, solumda onun sesi ile birazdan uyanacak olan kızım ve uyandırıp salona postalayım bari şu adamı diye düşünen ben. Heh tam da o an da okudum mesajınızı 😂 nasıl denk geldi 😂 yaa sormayın, ne zor bi durum bu. Ben uyuyamıyorum zaten sesinden de, bebişin uyanması kötü oluyor. Ben uyandırıp gönderiyorum içeri. O da gidiyor paşa paşa. Yapacak bişi yok.