Serapucr
Benim oğlumda 26 aylık biz bıraktık ve herhangi bir sinyal yoktu.
Sabah bezi kuru kalkmıyordu, veya altına yaptığı zaman söylemiyordu. Rahatsızda olmuyordu. Hamileyim bu sebeple bende bu yaz bıraksın düşüncesinde yavaş yavaş hareket ettim. Bizim evde bahçeli bende rahat olur diye başladım direk
Altından bezi almadım başlarda. Ama sabah uyanır uyanmaz hemen tuvalete götürdüm. Başlarda sadece bunu yaptım ve ona her seferinde söyledim hadi çişe vs diye ki çiş demeye başlasın ve bilsin diye.
Sonra gün içinde sordum canı isterse gittik canı istemezse zorlamadım bezine yaptı. bezini çıkarmadım amacım kulakları alışsın öncelikle diye.
Daha sonra bahçeye çıktığı zaman bezini çıkardım külot giydirdim. İlk altına o zaman yaptı ve başta ağladı tabi ki. Sonra ama anladı bu sefer o söylemeye başladı. Bir kaç gün de sadece bahçeye çıkınca bezini çıkardım eve girince bezini taktım.
İki üç gün sonra o bez takmak istemedi evin içinde de böylelikle bezi bıraktık.
Geceleri yine taktım ben sonra baktık 2 gece üst üste bezi kuru gece de çıkardım.
Kakasını da 1 2 kere kaçırdı sonra onu da söylemeye başladı.
Yani yavaş ve sabırla ilerleyince hem sizin için hem de çocuk için rahat oluyor